Hängbron

En hängbro av tillit där man möts på mitten...jo men precis. Men då måste det finnas en tillit att bygga en stadigare bro av. Och finns inte den så är det nog kört. Möjligen om man börjar på en helt ny bro kan det gå vägen. 


Medvind: 
Var hos en arbetsgivare idag som har ett stall med hästar. Klappade sådär så händerna luktade häst hela dagen. Körde småvägar dit och hem och naturen är så vacker just nu att man vill gråta. 
Blev erbjuden att köpa en ekogris och jag ska verkligen fundera. 

Motvind:
Min lunchdejt och jag hade behövt så mycket mer tid på oss. Men vi kan ju faktiskt käka lunch tillsammans när vi vill. 

Vindstilla :
Imorgon är jag ledig. Det är jätteskönt. Jag ska ut i skogen igen. Och bädda rent. Och packa för min lilla tripp till Göteborg över onsdag-torsdag. Kollade vädret och det ska regna mer i Göteborg än i resten av världen.  Flytväst borde det stå på packlistan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0