I dag..

...har varit omtumlande. Och jag är så trött och slut efter en vecka med alldeles för mycket sociala intryck, alldeles för lite sömn och alldeles för lite återhämtning. Hade funderingar på att ta tillbaka mina semesterdagar runt midsommar eftersom jag ändå ska vara hemma, men jag tror jag behöver dem till att komma tillbaka i kropp och själ som en hel människa. Det blir en lugn och fin midsommar hoppas jag och jag ser fram emot den. 


Medvind:
Har precis kommit hem från en studentfest. Så himla trevlig och bra tillställning! Helstekt gris och trubadur som var jätteduktig. 

Motvind: 
Är så trött. Faktiskt tröttare än sju ålderdomshem tillsammans. Vill bara sova.  Zzzzzz

Vindstilla 
Imorgon ska jag ligga på en gräsmatta och slöa hela eftermiddagen och på kvällen ska jag prova dricka vin med mina nya tabletter. Hoppas jag inte är så här trött då .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0