När staten betalar friskvård

Medvind:

Det kom ett mail som jag blev varm ända in i själen av. Se nedan. När jag skickat det till min chef kom ett nonchalant svar tillbaka: "inget nytt för mej. Det visste jag redan". 
Idag hade jag betald friskvård efter lunchen. Kanske ingen aktivitet som staten vill bli inblandad i egentligen. Men som friskvård alldeles fantastisk bra. Man blir både svettig och andfådd.  Också fick grannarna något att grubbla över Hahaha! !! Ibland har nöden ingen lag.
Motvind:
Mitt hem behöver storstädas. Det är så trist att gå omkring i stöket och inte orka ta tag i det riktigt. Skulle klippt häcken idag men självdog på altanen. 

Vindstilla :
Det kostar 20000 kronor att operera lilla hunden och då är det 50% chans att det hjälper. Så det är inget alternativ. Får fundera på lite andra lösningar ett tag framöver för jag orkar inte med fler motgångar just nu. 
Råkade slinka in på rean efter jobbet och fyndade 3 par byxor och en tröja för 450 kr. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0