Sommarkväll

56 kg. Snart matchvikt igen. Skönt på ett sätt men det behövs nya kläder. Å andra sidan kunde jag äta nästan hel portion middag i går så vill jag behålla vikten får jag sätta igång ordentligt med träningen. 


Medvind:
En ny kollega till mej är från Rumänien. Jag skulle va mentor under en timmes tid för att sätta in henne i projektet. I två timmar pratade vi. Och tittade på bilder. Om och på Rumänien. Projektet får jag lära henne en annan gång. Hon inspirerade mig verkligen att vilja åka dit för att vandra. Hoppas det kan bli så nån gång.
I går var det en fantastisk fin kväll. Höet var nyslaget och det luktade gott. Prästkragarna blommar för fullt.
Livet kan vara vackert och innehålla så mycket kärlek som är så värdefullt. 

Motvind:
Lägger mej ensam och stiger upp ensam. Fryser om kvällarna och har börjat sova med strumpor. Börjar längta efter någon som kan värma upp sängen lite mer än vad bracklund gör. Tålamod...

Vindstilla:
Inatt sov jag riktigt bra. Hoppas de nätterna blir fler och kommer lite oftare. Även om ny medicin får mig mer aktiv och pigg så känner jag mig sliten och trött. Ledigheten till midsommar kommer göra mig gott. Jättegott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0