Dejta

Lilla ungen vill att jag ska dejta. Hon vill ha två vuxna och fler barn i familjen. Men det duger inte med vem som helst såklart. Det finns en kravlista, men jag måste erkänna att hennes inte skiljer sej så mycket från min. Han ska va snäll och rolig och hitta på saker. Han ska göra oss andra glada. Det ska va en man som hon kan gå på stan med på lördagarna och som gillar att spendera pengar. (Det sista här står inte på min lista) Han ska göra saker som behöver göras men aldrig bråka om det. Också ska han ta med mej ut och springa för att det mår jag bra av, säger hon. 

Medvind:
Har varit i trädgården hela dagen och städat. Det har varit soligt och varmt och tshirt var tillräckligt. 
Suttit i solen med en kopp kaffe och tjatat med grannen. 
Motvind:
Har bränt nyllet i solen. Röd som en tomat och det stramar. 
Lille hunden läcker jättemycket och det blir ett samtal till veterinären i veckan. 
Det verkar omöjligt att få tag på bra utemöbler i vettig prisklass. Vill helst inte behöva välja mellan utemöbler och semester. 
Vindstilla :
Idag skruvade jag upp en spegelvägg. Jag kan så mycket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0