Kallt igen

Medvind:

Hade lunchdejt med mina fina kollegor Viktor och Sandra på restaurang Naomi. Mat från Mellanöstern. Jättegott! Och bra skvaller....jag menar informationsutbyte. 
Jag har en kall kyl igen så i morgon kan jag plocka ut mjölk och ost från kylen i köket och slipper gå ut på altanen och mecka upp det ur en ihopknuten ikeapåse. Älskar att ha en vaktis! 
Sitter just nu i soffan i pyjamas, nyduschad, filade fötter, rakade ben, inpackat hår, scrubbat ansikte och insmord från topp till tå. Nytvättade lakan i sängen och det ska bli så skönt att krypa ner i kväll. 
Jag kom ut och sprang en runda i dagsljus. Skönt!
Motvind:
Svårt att komma på nåt idag...men det får väl vara att det regnade när jag cyklade hem.
Vindstilla :
Är man liksom förlorad när det bästa och enda sällskap man har en fredagkväll är Fredrik, Kristian och Fredrik? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0