Vindskydd

I söndags var jag ute och rekade vindskydd inför vandring i maj. En fin sträcka och ett fint vindskydd. När jag kom dit satt det redan en vandrare där. En riktigt trevlig snubbe som hade massor av information och kunskap om vandring,leder och annat viktigt. Det snöade på tvären så jag och hundarna var dyngblöta och genomfrusna när vi kom tillbaka. Men det är det Som är charmen med att vara ute alla väder; att komma in igen. Krypa ner under filten och bara ligga där tills värmen återvänder.


I tisdags var det dags för pilates igen. Denna gången var inte instruktören så förlåtande. Hon drog och petade och tryckte överallt och idag har kroppen sagt ifrån att den hittat muskler den inte visste fanns. Så nån nytta gör det. 

I morgon fyller store  hunden 10 år.  Men jag läste i dag att man ska vara glad att man åldras eftersom inte alla får möjligheten. Undrar om hundar också tänker så? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0