Förevigt sviken.

Ibland tror man att tårarna aldrig kan ta slut. 

Som när man blir dubbelt sviken. När den sista tilliten till mänskligheten,vänskap och kärlek för evigt suddas ut. När den man älskar och bästa vännen sviker samtidigt och dessutom tillsammans, ja då kan resten av livet kvitta. Mycket ska man vara med om men det här tar priset i alla kategorier. 
Om de ändå varit öppna och ärliga...eller jag vet inte...kanske jag inte borde bry mig. Så enkelt det varit om man var en känslokall djävul som inte brydde sig om andra. 
Vänskap och kärlek ska man hålla på avstånd. Långt avstånd. 
Hoppas de bränner sej i solen och får hudcancer. Eller att planet störtar på vägen hem. Eller att de aldrig kan sova en endaste natt mer. Och fy fan vad jag ska spöka för dem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0