Mors dag

Medvind:

Igår tvingade storsonen ut mej på 1.5 mils cykling till hovdala på medeltidsdagarna. Hur trevligt som helst. Och cykla är ju faktiskt jättehärligt! 
Jag fick en jättefin morsdagspresent också. En uppladdningsbar kantklippare. Jag har provat den och den kommer att göra skötseln av gräsmattan så väldigt mycket enklare. 

Motvind:
Tror att det är av tabletterna jag får ganska tuffa ångestattacker. Självklart spelar andra omständigheter också in. Men det kryper lite i kroppen på mig och jag hoppas det bara är vanliga insättningsbesvär som ger med sej ganska snart. 

Vindstilla:
Har börjat planera semestern. Eller iallafall tänka på den. Midsommar har jag bokat biljetter till men boendet är väl lite sisådär osäkert. Men jag känner ju folk i huvudstaden som jag kan bo hos om allt inte går enligt plan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0