Okej dag

I går var vi på friskvårdsdag med myndigheten. Jag arrangerade dagen i namn av hälsoinspiratör. Vi var på djurparken och hade fantastiskt roligt! Så mycket skratt och lek och fina samtal och trevliga djurguidningar. När jag kom hem var jag så fylld av energi att jag handlade, gick ut med hundarna, klippte gräsmattan, städade toan,dammade och dammsög hela huset. Sen självdog jag lite. Men så skönt det var att vakna upp i morse och allt var fräscht! 


Motvind:
Känslan av värdelöshet och sorg äter upp mig. Besvarade känslor, en önskan om en trygg och fin framtid som innehåller tillit kärlek och respekt verkar helt omöjligt att uppnå. Vänner som finns ena sekunden men är borta nästa. 

Medvind:
Lyckas emellanåt skingra tankarna och känner stor tacksamhet över fina kollegor som stöttar och förstår. Igår och idag på en fantastisk middag hos en vän har jag skrattat som jag inte gjort på länge. Världen är i färg små korta stunder.

Vindstilla :
Imorgon är det terapin från helvetet. Men den är bra. Den förändrar mig som människa,  hoppas jag. 
Har fortfarande ingen aptit och har tappat ett halvt kilo till. Ikväll åt jag hos min vän och imorgon tror jag att jag ska springa en runda för att kanske trigga hungern. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0