Hur svårt kan det va?

- Du låter lite nere idag?

-Ja, jag är lite trött idag.
-Ok, kan jag göra nåt för dej?
-Nej, jag behöver bara låta huvet vila och va ifred en stund.
-Ok, då fixar jag...whatever...så länge.

- Om du känner att du skulle behöva ha en helg för dej själv så ha det. Jag kommer sakna dej och längta tills vi ses igen. Hoppas du får det lugnt och skönt och hinner vila. Jag vet hur viktigt det är med egentid för dej när du är inne i en period när du känner dej trött och utarbetad. Hör av dej om du behöver nåt eller vill prata. Jag finns här. 

- Vad roligt att du ska åka iväg med jobbet, det blir härligt med omväxling och lite vardagslyx. Jag förstår om du är trött och sliten när du kommer hem men det brukar va så trevligt att umgås med kollegor lite mer informellt att sömnen blir lidande. Hoppas du får riktigt roligt!

- Det är skönt att du har vänner och självklart vill ni träffas utan respektive ibland. Åk nu och ha så skoj.  Ring om du behöver bli hämtad. 

Kärlek är som att hålla en fågel i handen. Håller du för hårt så krossar du den. Håller du för löst så försvinner den. 
Var varsam och mata den så kan du ha den länge.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0