Fake it

Vissa dagar borde bara suddas ut, försvinna ut i rymden som en liten fis och aldrig lämna minsta lilla spår efter sej. Morgonen efter borde hjärnan ha en automatisk deleteknapp för gårdagen så den inte hängde efter som en tung fotboja i svarta kedjor. 

Antingen gör jag för mycket av det jag inte  alls borde bry mig om, eller för lite eller inget alls av det som förväntas. Gör jag nåt överhuvudtaget är det på fel sätt. Jag har haft det på känn rätt länge att jag är en oduglig värdelös människa som aldrig kan leva upp till andras krav och förväntningar. I sådär 43,5 år typ. 
Idag förväntas jag coacha och inspirera en vägledningsgrupp på 12 unga vuxna som är vilse i livet. Egentligen vill jag bara säga åt dem att lägga ner, livet suger - sen dör man. Det är svårt att ens ta fram fejkjaget som jag brukar kunna trolla fram, speciellt idag då jag blev sågad vid fotknölarna från a l l a h å l l igår. 

Men ...ha en fin dag därute..ni som är bra på nåt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0