Sensommar

Motvind:

Var hos tandläkaren igår. 1200 spänn. Ett hål hittade hon också. Kostar 1100 att laga. En krona skulle behöva bytas ut för 5000 kr. Och när jag ändå kommer upp i högkostnadsskyddet tycker tant tandläkare att jag ska göra den där rotspetsoperationen som måste till för att kunna byta krona på en annan tand som börjar bli nersliten. 
Jag trodde kanske det fanns en liten chans att åka skidor till jul men det verkar ju inte så nu. Tänder är viktiga grejer som man måste hålla efter. De ska ju räcka hela livet. 
Medvind:
Det är så Skönt att ha ett "vi". Jag har börjat inreda så smått i huset och lagt kläder i hans tvättkorg. Det börjar bli riktigt allvarligt nu. Och det känns så rätt och så enkelt. Han är en himla fin man. 
Vi har haft en härlig sommar och det verkar bli en lika härlig höst. 
Den envisa terriern börjar ge med sej och accepterar katterna mer och mer. 
Vindstilla: 
Tillbringade hela helgen ute på landet. Jag kan vänja mig vid det. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0