I går

Sprang jag milrundan på Hässleholmsgården. Har gått den innan och den är fin. Mentalt är det guld att ha sprungit den. Nu vet jag att jag klarar det. I går var det varmt, riktigt varmt. Så det kommer att gå kanonbra den 15 september! Mina skor är helt fantastiska! Inte en endaste liten skav någonstans. Som att springa på moln. Bästa skorna någonsin faktiskt! 
Var på husvisning också. Riktigt kul, jag och grannen spelade teater så verklig att vi verkligen stod och vägde för och nackdelar på allvar efteråt. Huset är fint och det går att bo där resten av livet. Men det är dyrt. Och inget hallelulijahus. Absolut hade jag kunnat bo där men det är vansinnigt mycket pengar. I morgon ska vi skrapa trisslotter. Vinner vi så köper vi och bor tillsammans. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0