Duo jag

Igår va en märklig dag. Jag gick här hemma och plockade och tvättade och fixade och tänkte att jag skulle ta en tur ut till Lursjön för ett dopp på eftermiddagen. Kändes sådär att åka själv. Så jag messade en vän som jag vet badar där ibland. Nej, hon skulle inte dit men tyckte att jag kunde komma hem till dem istället och bada i deras pool. Det lät lockande så jag tog min handduk och åkte. När jag kom dit tittade hon på mej och sa: du mår inte så bra. Och sen fick hon ju ta emot allt, för det brast ju ordentligt efter de orden. Man kan liksom hålla masken tills nån går fram och drar av den. Hon och hennes man tyckte att jag behövde nåt kul så de föreslog att jag skulle hänga med dem på en konsert i Tylösand. Jag försökte med alla trix och ursäkter jag kunde komma på. Ingen gick hem. Jag fick till och med biljetten betald. Så så blev det.  Och det blev en alldeles jättebra kväll. 
Naturligtvis kom det ett slem och la armen runt mej när jag stod i baren och skulle be om öronproppar  " ..och vad ska den här lilla läckerbiten ha då?" Också tryckte han hela könet in i ryggen på mej. För det är ju det en kvinna önskar sej mest av allt och en av de mest använda raggningsteknikerna. Framför mej har jag bardisken och därför är det lite trickigt att komma undan. Men jag får väl skylla mej själv som stod där och kanske såg
 lite läcker och tillgänglig ut med linne och bara axlar. 
Musiken var bra och det är en fantastisk vacker solnedgång på den sidan Skåne. Och jag kom hem i natt och kände bara tacksamhet mot mina vänner som lyckades locka ut mej. Jag behövde det. ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback