Vaktis

Vissa dagar bara flyter på. Idag är en sån dag. Vaktis har kollat på fläkten och rengjort den. Han hade dessutom en duschslangshållare i sin bil som jag fick. Lycka i vardagen. Jag cyklade tillbaka med den jag köpt och fick de sjuttio slantarna tillbaka. Vet ni hur irriterande det är att duscha utan hållare? Det är en sån där grej som man inte förstår värdet av förrän den är borta. 
När jag kom hem idag så sprang jag en runda. Första 1,5 km var blixten med, så jag gick nog halva. Han vill väldigt gärna följa med ut men orkar inte hålla i lika länge längre. Men sen bara flöt det på. Bästa tiden på länge faktiskt! Trots att jag gick mycket i början. Det funkar kanske att satsa på milen under timmen. Jag ska prova.

Jag saknar den lille krabaten. Jag kan fortfarande känna hur han ligger i mitt knäveck och sover. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback