Inlägg 1005

Sprang Hövdingeloppet för två veckor sedan. 10 km på 1,05. Ganska nöjd. Njöt av den fantastiska naturen och stannade vid vätskekontrollen och pratade med fotografen. 5 min innan start öste regnet ner och allt blev blött. Jag hade ett paraply med mej som skyddade lite. Jag blev orolig över mina blöta fötter, har aldrig sprungit i de skorna med blöta fötter. Kan innebära skav. Men allt bara flöt på och det kändes så gött i målet. Jag fick medalj (förutsättning för att jag ska springa över huvudtaget) banan, kexchoklad, proteinkvarg, 10 ägg och korv med bröd. Väldigt trevligt! 
Medvind: 
Livet flyter på, dejtar nån ibland men har inte hittat riktigt rätt. Svårt när känslorna egentligen är nån annanstans. Borde nog vänta . Eller också kanske man träffar på Honom med stort H när man minst anar det. Inte vet jag, men jag har bestämt mej för att ta emot bollarna när de kommer istället för att ducka för allt. Så jag tänker oftare "varför inte?" Jag lever förmodligen bara en gång och hälften har redan gått. Tänker inte begränsa mej eller hålla tillbaka bara för att.. Fler borde ta för sej mer av livet. Inte sagt att man inte kan ha en livskamrat för det. 
Motvind:
Blev förkyld i fredagskväll och en aw mellan halv ett och halv fyra på natten gjorde den säkert inte bättre. Är riktigt risig idag trots 8 timmars sömn i natt. 
Har börjat känna mej lite låg och trött, kan det va hösten? Eller jobbet som äter upp mej?
Vindstilla:
AW:n mitt i natten kom till efter ett övervägande mellan att krypa ner i sängen efter en urjobbig arbetsvecka och trevlig dejtmiddag eller ta en av de där bollarna som kom. Vi hade ett riktigt fint nattsnack, jag och kollegan. Han är bra. 
Börjat på gymmet igen. Överkroppspassen är tortyr och yogan är något avancerad ibland, men så skönt att göra nåt mer än att springa.
Igår skickade jag en jobbansökan. Hoppas på intervju. Familjebehandlare. Jag har ju iaf erfarenhet av vad som går fel i relationer, hahaha. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0